• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Майстер - клас для вчителів початкових класів «Методика викладання предмета «Основи здоров’я»

Майстер - клас для вчителів початкових класів «Методика викладання предмета «Основи здоров’я»

2017-03-21

/Files/images/mayster_klas/IMG_3831.jpg

21 березня в Пашківській ЗОШ І – ІІІ ступенів відбувся майстер - клас для вчителів початкових класів «Методика викладання предмета «Основи здоров’я» у загальноосвітніх навчальних закладах на засадах розвитку життєвих навичок». Керівник Шевченко Алла Іванівна з учнями 4 класу провела заняття гармонійного розвитку дітей «Подорож Всесвітом з «ПіснеЗнайкою», на якому познайомила колег з методикою використання медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка». Вчителі побачили, як можна використовувати відеопосібник та енциклопедії «Всесвіт» для інтелектуального, фізичного, психічного і естетичного розвитку дітей. Четвертокласники показали, які рухи можна виконувати під час співу цих оригінальних навчальних пісень.

Таке комфортне й цікаве навчання сподобалося і учням, і вчителям.

/Files/images/mayster_klas/IMG_3775.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3781.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3784.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3796.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3812.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3824.jpg

Заняття для слухачів майстер-класу продовжилось у формі тренінгу. Тренер запропонувала всім заспівати українську народну пісню «Ой гиля, гиля, гусоньки, на став» і поділитися враженнями, які зміни відбулися в їх організмі під час співу. Шевченко А.І. розповіла, який вплив має спів на організм людини і підвела до висновку, що, співаючи, ми стаємо здоровішими, розумнішими і більш гармонійними.

Пісня є унікальним засобом навчання. Адже пісню і, відповідно, навчальну інформацію в пісні, мозок людини сприймає обома півкулями. Якщо на основі навчальної пісні створено фільм, то це в комплексі мозок учня і вчителя також «засвоює» обома півкулями і трьома каналами сприйняття інформації – слуховим, зоровим і руховим. Це дає можливість кожній дитині (незалежно від рівня інтелекту і стану здоров’я, особливостей розвитку), легко і швидко засвоїти знання в комфортному режимі без втоми і стресу. Крім того, в процесі такого рівнопівкульного багатосенсорного навчання з «ПіснеЗнайкою» відбувається розвиток, а не пригнічення центрів обох півкуль мозку.

Гармонізація вищої нервової діяльності в процесі навчання з «ПіснеЗнайкою» є дієвим засобом поліпшення успішності, важливим фактором збереження фізичного, психічного, духовного і соціального здоров’я.

З «ПіснеЗнайкою» діти із задоволенням засвоюють знання шкільної програми, учаться швидко читати, вивчають граматику, засвоюють математику, знайомляться з природою згідно з інноваційними методиками

без перевтоми й стресу, уникаючи перевантаження лівої півкулі.

«ПіснеЗнайка» запобігає емоційному вигоранню педагогів,

поліпшує стресостійкість і взаєморозуміння дітей і дорослих.

Тренер порекомендувала вчителям використовувати в освітній діяльності музико-терапевтичну технологію «ПіснеЗнайка.

Крім цього, слухачі обмінялися досвідом з упровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально – виховному процесі школи І ступеня і підвели підсумки роботи майстер-класу.

Тренінг закінчився вправою «Віночок побажань», де колеги говорили один одному багато добрих і приємних слів і побажали зустрітися в наступному навчальному році у тому ж складі.

/Files/images/mayster_klas/IMG_3837.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3838.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3842.jpg

/Files/images/mayster_klas/IMG_3843.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 234

Коментарi