2016-11-08
На сьогодні цілі й завдання реформування освіти вимагають від освітян упровадження не лише нових педагогічних технологій, методів і прийомів, а й інноваційних форм організації навчання, які сприяють розвитку нових стосунків між викладачем і учнем. Однією з них є тренінгова система, яка може застосовуватися при викладанні будь- якого предмета у навчально-виховному процесі. Не всі вчителі знайомі з нею.
18 жовтня в Пашківській ЗОШ І – ІІІ ступенів відбувся майстер - клас для вчителів початкових класів «Методика викладання предмета «Основи здоров’я» у загальноосвітніх навчальних закладах на засадах розвитку життєвих навичок» (керівник Шевченко А.І.), мета якого - підготувати педагогів до викладання предмета «Основи здоров’я» за допомогою тренінгів та створення дружнього для дитини шкільного середовища, вдосконалити професійну та науково-методичну підготовку педагогічних кадрів, збагатити їх технологічний потенціал.
Перше засідання майстер – класу було проведено у формі тренінгу. В теоретичному блоці вчителі Пашківської ЗОШ І – ІІІ ступенів (Леляк Т.В., Мощенко С.І., Нечай Л.М., Шевченко А.І.) ознайомили учасників з такими питаннями: «Структура тренінгу», «Ознаки якісної превентивної освіти», «Концептуальні засади предмета «Основи здоров’я», «Що таке життєві навички?». Практичний блок був насичений інтерактивними вправами. Слухачі майстер – класу працювали в групах, у парах, змогли побувати самі і в ролі учасників тренінгу, і в ролі тренерів.
На тренінгу було дуже цікаво. Всі гралися, як діти, і всім, насамперед, було приємно.
Тренер згадала слова Ш. О. Амонашвілі : «Кожен шкільний день, кожен урок має бути осмислений педагогом, як подарунок дітям. Кожне спілкування дитини зі своїм педагогом має вселяти в неї радість та оптимізм».
То ж робімо нашим дітям більше цікавих сюрпризів і приємних несподіванок!
Шевченко А.І. порекомендувала слухачам майстер – класу в період між заняттями опрацювати збірник електронних матеріалів по основах здоров’я «Навчальний тренінг для вчителів початкових класів з упровадження якості стандартів превентивної освіти». Адже самоосвіта має велику роль у підвищенні кваліфікації педагога.
Не вчіть дітей так, як вчили вас, бо вони народилися в інші часи!
Майстер-класі гармонійного розвитку дітей "Подорож Всесвітом з "ПіснеЗнайкою"