Методичне об'єднання учителів природничо-математичного циклу

/Files/images/123.jpg

Проблема, над якою працюємо:

«Впровадження інновацій в навчально-виховний процес з метою забезпечення якісного рівня освіти та формування особистості»

Мета роботи:

Активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання. Надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної компетентності

Основні завдання роботи шкільного методичного об'єднання

на 2019/2020 навчальний рік:

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.

2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.

3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.

4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.

5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .

6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.

7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.

8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.

10. Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.

11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2016 року. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.

12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.

13. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів.

14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Форми і методи роботи

1. Обговорити та затвердити план роботи на 2019/2020 н.р.

2. Проводити методичні оперативки:

а) підсумки навчально-виховної роботи з математики, фізики, хімії, біології, географії, економіки і інформатики за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.

б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.

3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.

4. Організувати роботу з обдарованими дітьми.

5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні, інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.

Робота вчителів МО в період між засіданнями

- Приймати активну участь в методичній роботі школи

- Активно відвідувати уроки своїх колег

- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО

- Провести тиждень фізики, географії, хімії та біології, математики, інформатики

- Приймати активну участь в методичній роботі району

- Приймати активну участь в різноманітних конкурсах

Організація позакласної роботи

№ п/п Зміст позакласної роботи Термін проведення Відповідальні
1. Провести І (шкільний) тур Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу жовтень Вчителі-предметники
2. Провести тиждень математики жовтень Лозейко Н.В.
3. Провести тиждень фізики жовтень Запотічна Т.Г.
4. Провести конкурс «Бобер» листопад Запотічна Т.Г.
5. Провести конкурс «Колосок» листопад Запотічна Т.Г.
6. Взяти участь у І І (районному) турі Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу листопад-грудень Вчителі-предметники
7. Провести тиждень інформатики грудень Запотічна Т.Г.
8. Провести тиждень хімії грудень Очеретюк І.А.
9. Міжнародна природознавча гра «Геліантус» грудень Очеретюк І.А.
10. Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру» грудень
11. Провести тиждень біології березень Очеретюк І.А. Негрішна Н.Д.
12. Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» березень Лозейко Н.В.
13. Всеукраїнський інтерактивний природничий конкурс «Колосок - весняний» квітень Негрішна Н.Д.
14. Провести тиждень географії квітень Негрішна Н.Д.

Кiлькiсть переглядiв: 341

Коментарi